GÜNLÜKLERİMDEN

ah be günlük bu temmuz günlerinde şu dışarıdan gelen sesleri de işitiyorsun demi.tekbir bismillah Allahu ekber,şeriat isteriz,gavurlara ölüm,laikçilere ölüm,vs vs ekmek istemek gibi de değil bu ölüm isteyen haykırışlar. biri hep düşman ama niye düşman,niçin düşman soran eden yok. ah be günlük birde bağıranları görsen; hayatında misal hiç Bodrum'a tatile gidememiş, 2000 model bir araba sahibi olunca o arabayı her sabah üç kez silen insanlar. velhasıl geçim derdinde kıt kanaat geçinen, öbür dünyaya inanan, orada mutlu olmak içinde burada kendine öğretilenlere uymaya şartlandırılmış insanlar. birini kulağından tutup gel kardeşim sana piyango çıktı seç bakalım İsviçre'ye mi gönderelim seni Arabistan'a mı desen, tereddütsüz İsviçre diyecek tipler bunlar... velhasıl günlük biliyorsun bizim yürüyüşlerimizde oldu; ağacı,emeği, barışı korumak için. bizi polisler copla yere sermezse onlara o ay maaş verilmeyeceği tembihlenmişti ama bu gece ortaya çıkan karanlık kalabalıklara karışan eden de yok, bilakis poliste bunlarla herhalde,yaniii. ah be günlük hani nerede o şarkılardaki Akdeniz akşamları...

herkes de darbe karşıtıymış, bütün (partilerimiz) seçmenlerin iyiliğine duacıymış. ah be günlük sanırsın hiç hırsızlık olmamış, hukuk üpüstün(yani çok üstün,yani göklerde), memleket çok ileri taa uzaya götürülmüş, asla iskonto, komisyon, ihale peşinde koşmamış vekillerimiz.. herkes memleketi kurtarma derdinde biraz kendini kurtarmış o kadar. sokağa çıkıp yirmi yaşındaki askerin boğazını kesenler meğer demokrasiye sahip çıkmışlar. minarelerden selaaaa okuyanlar,cihat çağrısı yapanlar meğer demokrasiye sahip çıkmışlar. ah be günlük bindirdiler bu kalabalıkları bir alamete götürüyorlar .....

sen gülümseme üzerine hiç şiir hatırlıyor musun sevgili günlük? misal gülünce limon ağacına benzeyen uzakta mavi bir sevgilin var mı,hadi karıştır sayfalarını:)

"kim bilir bir limon ağacı
ne güzel anlatırdı seni;
içimdeki o şehrin kar altında tutsak kuşlarına...

sen dört yanı masmavi bi adasın içimin atlasında
gülümsemendir her sabah başıma taktığım o altın taç
hem neyim ki zaten ben; bir insandan başka
sevmiş olmaktandır gururum
sevmekdendir yalnızca..."

tk

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

geçmiş zaman hikayeleri

BARBAR