4 Aralık 2013

Rosa'ya dair


her gün bir iki satır yaz bana
diyelim hiç bir şey gelmedi aklına
havaların nasıl olduğunu sor
sokak lambalarının yanıp yanmadığını 
iyi gelir bana
senin yaşadığını bilmek.

tk


3 yorum:

deeptone dedi ki...

heeey ortaya çıktıın.

eveet öle birisi olsun rosa gibi.

bi deeee o okuduğun bi deneme değil ki gerçek kiii, aynen böle sohbet ediyo artık feyste herkes hımmmm bak arada gündüzleri mesela bi net kafeye git bak feyste konuşanları bi dinleee.

:)

deeptone dedi ki...

bi deee, son yazımdaki kitabı okumadıysan kaçırmaaa.

:)

pe hito dedi ki...

Kendin için değil benim için yaz demişsin, sanırım bu biraz bencillik oluyor.

Yeni adresim

ara ara aşağıdaki adresimde yazacağım https://atesinsesi.wordpress.com/ /