28 Ekim 2014

:)


6 yorum:

Hamiyet Akan dedi ki...

İşte bu, bu var ya bu bambaşka bir şiir olmuş. Bayıldım bu şiire, sanki nefes gibi, sanki hasret kelimeleri giyinmiş de karşımıza dikilivermiş gibi.. Teşekkürler yayınladığın için:)

atesinsesi dedi ki...

Eylül / Haydar Ergülen

Kadın gider ve bunun şiir olduğu söylenir
kadın gider ve bir şair doğar bundan
(Ben hangi kadından şair olduğumu bilirim)
"Yazın bittiği her yerde söylenir"se
kadının gittiği de her yerde söylenir
kadın gittiği her yerde şiir diye söylenir:
Kadının gittiği yazın bittiğidir, her yerde
yaz biter kadın giderse, bunun sonu şiirdir,
yazın sonu şiirdir, şiirdir aşkın sonu...
Şehir her semtiyle yazın peşine düşse
yaz uzar bundan ve aşklar da nasiplenir,
yazın peşinde şehir, kadının peşinde şiir
eylülün semtine kadar böyle gidilir
bir gecede gittimdi hazirandan eylüle
eylül yazdan terkedilmişti, şiirse haziranda
kadın tarafından terkedildi o söylenceye:
Bütün oğullar anneyi bir şiire terkeder!
O kadın beni terkederse şair olurum
oğul olduğum kadın sakın beni terketme,
şiirdir söylenir, yazdır biter, kadındır gider

Bütün kadınlar şiiri bir kadına terkeder!

Lady dedi ki...

çok güzel şiir çok beğendim :D
Yalnız el yazısıda çok güzel :D

maviye iz süren dedi ki...

çok güzel ki :)

Adsız dedi ki...

Sizin ve Haydar Ergülen'in bahsettiği kadınlar,hayatın farkında olan kadınlar.Hayatı özümsemiş,kendi ayakları üzerinde durabilen,kişiliği olan,tercihleri olan ve sonuçlarını yaşayan kadınlardır.Şehir kadını diyemem ben buna,kendi farkındalığında olan;gerçekten yaşayan kadınlardır.Yoksa doğada da bir çok canlı türünün dişisi var bu anlamda;tıpkı insan türünün de dişisinin bir kısmı gibi,kadın olmayı,erkek olmayı becerememiş...Kolayı seçenlere kadın denir mi,hayatını başkasının ellerinde yaşayanlara kadın denir mi?Hayatı yalnızca yemek,üremek vs üzerine olana kadın denir mi?Her kadın bir insan dünyaya getirir amma sonrasında o insanın neye dönüşeceği de o annenin ne olduğuna bağlıdır sonuçta.O yüzden herşeyin başı eğitim.Tabi en başta aileler eğitilmeli.Bu bizim ülke için pek mümkün değil ne yazık ki.Neticede dünyalık rahatu için bir takım sistemler oluşturmuş çok bilmiş "herifler".Vs vs vs

Ben kimim acaba? :)

atesinsesi dedi ki...

Bir kadını ağlatmak çok zor değildir aslında
kadinlar her seye aglayabilir;bir filme,bir sarkiya,bir yaziya.
en az erkekler kadar yani!
ama bir kadini yürekten aglatmak zordur.
eger bir kadin yürekten agliyiyorsa,
aglatan onun yüregine ulasmis demektir....

Siz olaki aziz nesinin bahsettiği o yürekten ağlamayı bilen kadınlardansınız:)

Yeni adresim

ara ara aşağıdaki adresimde yazacağım https://atesinsesi.wordpress.com/ /