30 Ekim 2015

1 Kasım seçimlerine dair



dışarıda gri gökyüzünde yağmur bulutları dolanıyor,takvim yaprağından 29 ekimi koparıyorum.yeni bir gün daha başlıyor, oysa ben ardımda sadece bir günü değil kırk yılı bıraktığını biliyorum.kırk yıldır bu dünyada, bu toprak parçasında yaşıyor olmanın dayanılmaz hafifliğiyle gülümsüyorum içimdeki çocuğa,işte her şeye rağmen yaşamın en sevdiğim yanı bu gülümseme anı.

 insan hayatı çok uzun bir romana benzer, ki bazı sayfaların dipnot bilgisi o romanlardan daha bir kalındır,ben en çok o dipnot bilgilerini okumayı severim. çünkü orada aşk, orada umut, orada hüzün vardır. yaşamı güzelliklerin kitabı olabilmiş bütün hayatlar işte bu dipnotları okunası kitaplardır.peki bu kitapları kimler yazar? işte cevaplanması gerekli olan güzel bir sorudur bu,bu sorunun kısa bir cevabı olsa da bu cevabın dipnotları çoktur. bu sorunun kısa cevabı şudur:emeğe, barışa, aşka inanmış hayatlardır bu kitapları yazabilenler,varın dipnotlarını da siz hayal edin.

yaşadığımız dünyanın bütün güzelliğini yaşayarak ölebilmek en doğal hakkımızdır,işte buna demokrasi diyorum ben,benim şiirlerimdeki "uzak" işte böyle bir güne uyanan insanların sabahıdır.işte bir kasımda yaşadığımız topraklarda yapılacak seçimlerde bu dileğimize biraz daha yaklaşmanın seçimi olacak. ya sessizliğe sığınıp olan biteni görmezden geleceğiz ya da bu yalan, kan ve hırsızlık düzenine karşı barışın, aşkın ve adaletin sesi olacağız.karar sizin

1 yorum:

yaz-(s)aklan-kaç dedi ki...

o kadar güzel dileklerle yazmışsın ki, umut hep var olmalı diye karamsarlığımı dile getirmeyeceğim.umalım iyi insanların yüzü suyu hürmetine barış kazansın! :)

Yeni adresim

ara ara aşağıdaki adresimde yazacağım https://atesinsesi.wordpress.com/ /