5 Temmuz 2009

AŞKA DAİR




Yanımda olsaydın, kalkıp duş almaya gitseydik. Apansız suyu açsaydım, soğuktan ürperseydin. Dişlerin birbirine vursa, dökülüverseydi incilerin, dudağının uçuna bir karanfil çizseydim, mavi mavi gülseydin. Bir istiridyenin içene koyup taşısaydım yatağa. Öylece durup yüzünün patiska yumuşaklığıyla baksaydın yüzüme, ellerinin yanıklarını öpseydim. Yeni açmış zerdali çiçekleri gibi koklasaydım saçlarını. Nefesin nefesime karışsaydı, dokunsaydım usulca en yumuşak yerine. Uyusaydık. O mavi kanatlı kırlangıç görünseydi ikimize de.

Yelkovan akrebi daha hızlı kovalasa, senden önce uyanıverseydim. Yüzündeki o çocuğa baksaydım. Sussaydım. Eğilip gözlerinden öpseydim. Uyansaydın. Gülümseseydin, bir mayıs sabahı gibi çiçeğe dursaydı yüzün. Göğsünün yumuşaklığına yaslasaydım başımı, kavak yelleri dolansaydı başımda. Sokaktan bağırarak bir simitçi geçseydi, uzuneşek oynayan çocuk sorsaydı bu kaç diye. Sonra apansız bir yağmur yağsaydı, sussaydı sokak. Yağmurun sesine karışsaydı sesin. Perdenin aralığından usulca başını uzatsaydı sabah güneşi yedi renge boyasaydı tenini.

Kol kola atıverseydik kendimizi dışarı. Gidip bulsaydık o yaşlı çınarı, iki güvercin ötüşüyle karşılasaydı bizi. Martı çığlıklarına karışsaydı hürriyetin sesi, serçeler gibi cıvıldasaydı dört bir yanımızda mutlu çocuk sesleri, bir geminin düdüğü çınlasaydı, deniz çalkalansaydı köpürerek, ayrım gayrım senlik benlik olmasaydı insanların arasında… Kimi o yaşlı çınar kadar bilge, kimi bir söğüt kadar çocuk, kimi bir çam gibi erkek, kimi bir erguvan gibi kadın olsaydı…

İlk kar yağsaydı içimize, saat kulelerinde ren geyikleri çekseydi zamanı, mutlu ölseydik birlikte…

ateşinsesi.

4 yorum:

... dedi ki...

hayali cihana değer...

Adsız dedi ki...

:)))
hayaller gerçeklerden daha güzel.
ah, keşke tüm hayaller böyle dolu dolu sevgilerle gerçek olabilse, zaman hep onun içinden akıp gidebilse.

çavbella.

Eylemce dedi ki...

Bu yüzden seviyorum seni, bu yüzden değil
o kadar neden var ki, o kadar az,
böyle olmalı aşk
kuşatan, genel
üzgün, müthiş,
bayraklarda donanmış, yaslı,
yıldızlar gibi çiçek açan,
bir öpüş kadar ölçüsüz.

Pablo Neruda

Hamiyet dedi ki...

Ah aşk, hep hayallere mi gebe bırakacaksın aşıkları sen!

Sıcacık, içten satırlardı okurken içimden; ey ateşin sesi dilerim gerçek olsun tüm hayallerin dedirtti bana... İnşallah tüm hayallerin gerçek olsun.

Sevgiler...

Yeni adresim

ara ara aşağıdaki adresimde yazacağım https://atesinsesi.wordpress.com/ /